عسل ساشه ای 12 عددی

۱۵۰,۰۰۰ تومان

وزن هر ساشه 18 گرم

دسته: برچسب:

توضیحات

یک بسته حاوی 12 عدد ساشه

عسل ساشه ای چیست ؟

جدیدترین محصولات صنعت زنبورداری، عسل ساشه ای می باشد که در هتل ها و رستوران ها استفاده می شود. میزان عسل ساشه بین 5 تا 25 گرم است و این میزان عسل، برای یک وعده غذایی به اندازه ی مصرف یک نفر می باشد.

استفاده از عسل ساشه بسیار راحت است و حمل و نقل آسانی هم دارد چرا که حمل و نقل عسل بسته بندی شده در شیشه یا پت آن هم در مسافرت یا بردن در محل کار بسیار چلش برانگیز است چرا که ممکن است در طول سفر و جابجایی بسته بندی آن آسیب ببیند و خوب وزن آن بسته بندی ها هم بسیار بالاست.

عسل ماده ای بسیار چسبناک است که ممکن است در جابجایی به بیرون ریخته و همه جا را چسبناک کند و همچنین برای خوردن عسل باید هربار برای مصرف داخل ظرف ریخته شود و بعد از مصرف، دوباره میزان اضافه ی عسل به درون ظرف عسل برگردانده شود و اینگونه میزانی از عسل حیف شده و به دیواره های ظرف می چسبد و کامل برگردانده نمی شود.

از این رو توصیه می شود در سفر از عسل ساشه استفاده کنید که به صورت بسته بندی های تک نفره هستند و حمل و استفاده آسانی دارند. در زمان تهیه ی عسل ساشه توجه داشته باشید که ساشه عسل را از عسل مرغوب و طبیعی که حرارت ندیده است، تهیه بفرمایید. عسل ساشه لاویچ می تواند عسل طبیعی و مرغوب را به شما ارزانی دارد.

ساشه عسل

ساشه نوعی بسته بندی است که در صنایع غذایی، داروسازی، آرایشی و دامی کارایی دارد. امروزه با افزایش جمعیت و گرایش به مصرف گرایی، استفاده از بسته بندی های ساشه زیاد شده است. ساشه عسل بسته بندی هایی است که برای استفاده یک نفر مناسب است. ساشه عسل هم افقی و هم عمودی طراحی شده اند و در هتل ها، مهمانداری هواپیما، کافی شاپ و رستوران ها و … استفاده می شوند.

از آنجایی که رقابت در عرصه ی بازار عسل بسیار است، بازیگران اصلی این بازار به سمت بسته بندی های خلاقانه روی آوره اند. بسته بندی های تک نفره و ساشه ای از جمله این بسته بندی های خلاقانه است. ساشه عسل عمر عسل را افزایش می دهد چرا که عسل در فضای در بسته بیشتر می ماند، از این رو با باز کردن ساشه عسل، عسل تازه را استفاده می کنید.

استفاده از ساشه عسل سبب می شود تا به میزان قابل توجهی ضایعات عسل کاهش پیدا کند. ما با افزایش تقاضا برای محصولات سالم و طبیعی رو به رو هستیم از این رو سرمایه گذاری در حوزه ی کم ریسک عسل خصوصا تولید ساشه عسل با قیمت کم، یکی از سودآورترین بخش های صنعت زنبورداری خواهد بود زیرا عسل طبیعی قیمت بسیار بالایی دارد و خرید ساشه عسل سبب صرفه جویی در خرید انبوه عسل طبیعی دارد از این رو فرد با خرید 10 یا 15 ساشه عسل، نیازی به خرید کیلویی عسل با قیمت بالا ندارد.

عسل ساشه لاویچ را به راحتی می توانید با خود حمل کنید و بدون هیچ نگرانی در کیف یا جیب خود بگذارید و به محل کار خود ببرید و در اولین وقت آزاد میل نمایید. عسل از بهترین، سالم ترین و انرژی زا ترین ماده های غذایی است که به سلامت انسان بسیار کمک می کند.

مزایای بسته بندی عسل ساشه

بسته بندی ساشه عسل در مقایسه با سایر بسته بندی ها مزایای بسیاری دارد که در این جا به تعدادی از این مزایا اشاره می کنیم:

  • بسته بندی عسل ساشه در مقایسه با سایر بسته بندی های شیشه و بطری بسیار مقرون به صرفه است.
  • عسل ساشه بسیار حمل و نقل راحت و آسانی دارد چرا ساشه عسل که بسیار سبک و کوچک و کم جا هستند.
  • برای انبار کردن ساشه عسل در مقایسه با سایر بسته بندی های عسل، به فضاهای کوچکی نیاز است.
  • ساشه عسل بسیار منعطف است از این رو حمل و نقل آن ریسک ندارد و خطر شکستگی و آسیب را ندارد.
  • هزینه بسته بندی ساشه عسل بسیار پایین است در حالی که سایر بسته بندی های عسل بسیار هنگفت می باشد.
  • سرعت بسته بندی ساشه عسل در مقایسه با بسته بندی های سنتی بسیار بالاست و در مدت زمان کمی می توان تعداد بالایی از این ساشه عسل ها را آماده کرد.
  • در ساشه عسل، وزن عسل به طور دقیق کنترل می شود و ساشه به طور دقیق پر خواهد شد از این رو وزن ساشه عسل به طور دقیق بر روی محصول درج می شود و مانند سایر بسته بندی ها، 50 گرم تلرانس وزنی بر روی لیبل درج نمی شود.

کیفیت عسل ساشه

متاسفانه خیلی ها این باور را دارند که عسل ساشه کیفیت نامرغوبی در مقایسه با عسل موجود در بسته بندی های شکیل و زیبا را دارد. باید بدانید که عسل های برند و طبیعی و مرغوب مانند عسل لاویچ نوعی از بسته بندی را تحت عنوان ساشه عسل دارند یعنی همان عسل مرغوب تهیه شده، به صورت ساشه عسل بسته بندی می شود و هیچ تغییری در کیفیت عسل صورت نگرفته و عسل نامرغوب نمی شود.

در زمان خرید بهتر است به سراغ بهترین عسل فروشی ها بروید و مرغوب ترین عسل ها را برای خرید انتخاب نمایید. عسل ساشه را می توانید در عسل فروشی های معتبر لاویچ در تهران خریداری نمایید. عسل لاویچ در تهران می تواند شما را در تهیه بهترین و مرغوب ترین ساشه عسل یاری نماید.

عسل ساشه امروزه به دلیل بالا بودن قیمت عسل طبیعی با کیفیت، تقاضای زیادی دارد چرا که هم هزینه هنگفتی برای خرید حجم بالایی از عسل مرغوب و طبیعی نمی دهند و هم اینکه به راحتی حمل می شود و برای استفاده و خوردن هم مزایای ویژه ای دارد. ساشه عسل را به راحتی می توانید در جیب یا کیف گذاشته و با خود به سر کار یا دانشگاه ببرید و سر فرصت میل نمایید.

پوشش ساشه عسل

ساشه عسل معمولا توسط دستگاه اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک پر می شود. فویل های آلومینیوم بهترین پوشش برای ساشه عسل هستند. این پوشش ها در قسمت داخلی، لایه ای اندود به اکسید آلومینیوم دارند و اینگونه مانع از تماس عسل ساشه با رطوبت و هوا و نور آفتاب می شود و اینگونه میزان هیدروکسی متیل فورفورال عسل افزایش نمی یابد. لایه بیرونی ساشه عسل به گونه ای است که باز شدن ساشه عسل را آسان می کند.

توضیحات تکمیلی

وزن 18 گرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عسل ساشه ای 12 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *