عسل پونه کوهی

۳۲۵,۰۰۰ تومان

شیشه 330 گرمی

 

دسته: برچسب:

توضیحات

عسل پونه کوهی نوعی عسل تک گل است که از شهد گیاه پونه کوهی (Mentha longifolia) به دست می‌آید. این گیاه در مناطق کوهستانی ایران و سایر نقاط جهان می‌روید و زنبور عسل با جمع‌آوری شهد آن، عسل ارگانیک با خواص منحصر به فرد تولید می‌کند.

عسل پونه کوهی محصولی از شهد گیاهان کوهستان و دارای خواص گوناگونی از جمله مقوی و نیروزا، ضد حساسیت و ضد سرفه جهت کمک به درمان بیماری‌های تنفسی مانند سرماخوردگی، آنفولانزا ، تقویت سیستم ایمنی بدن ، بهبود عملکرد گوارش ، تسکین دردهای عضلانی و مفصلی ، کمک به درمان زخم‌ها و جراحات و بهبود سلامت پوست است.

عسل پونه کوهی به طور کلی قهوه‌ای روشن تا عقیقی است. البته رنگ آن می‌تواند به عوامل مختلفی مانند نوع گیاه پونه، منطقه رویش گیاه و زمان برداشت عسل بستگی داشته باشد. عسل پونه کوهی معطر و بوی آن شبیه به گیاه پونه کوهی می‌باشد.

عسل پونه کوهی به دلیل داشتن مواد مغذی و آنزیم‌ها، ممکن است شکرک بزند. شکرک زدن عسل طبیعی است و نشان دهنده کیفیت آن می‌باشد. برای شکرک زدایی عسل می‌توانید آن را به مدت چند دقیقه در حمام آب گرم قرار دهید. در این عسل ممکن است ناخالصی‌هایی مانند گرده گل و ذرات گیاه پونه داشته باشد. وجود این ناخالصی‌ها طبیعی است و میتواند نشان دهنده کیفیت عسل نیز باشد.

توضیحات تکمیلی

وزن 900 گرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عسل پونه کوهی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نحوه ارسال محصولات

همراهان گرامی عسل لاویچ سلام؛

به اطلاع می رساند ارسال به شهرستان فقط با هماهنگی تلفنی انجام می پذیرد.

لطفا پس از واریز وجه در صفحه پرداخت و ارسال اطلاعات واریز، جهت هماهنگی ارسال با شماره ۰۹۱۲۲۱۷۱۲۱۸ آقای فرخی تماس حاصل نمایید.

ارسال در تهران نیز توسط پیک و با هماهنگی مشتری گرامی خواهد بود.

This will close in 30 seconds