بَرِ موم

بر موم تنها آنتی بیوتیک فوق العاده قوی در طبیعت می باشد که زنبور عسل  آنرا از ترکیب صمغ بعضی از گیاهان ، شــهد گل ، موم و گرده گل درست می کند. به گونه ای که بر موم شامل 50% صـمغ ، 30% موم ، 10% شهد و 10 % گرده گل می باشد. زنبور بر مــوم را جهت ضــد عفونی و اندود کردن کندو بکار می برد و جالب است که بدانید زنبور بر موم را در دهانه ورودی کنده قرار میدهد تا هنگام رفت و آمد بتواند پاهای خود را با آن ضــد عفونی نماید. رومیان و یونانیان باسـتان بر موم را جهت درمان و تب و همچنین التیام زخم های مجروحان به کار می بردند.

Barmoomjavidani e1657520193479

بر مـوم ضــد باکتری ، ویروس ، قارچ و التهاب است و همینطور آنتی بیوتیک، آنتی اکسیدان می باشد و آنرا می توان جایگزین آنتی بیوتیک های شیمیایی نمود. به این دلیل که دارای عارضه جانبی نبوده و همچنین باکتــری های که به مواد شیمیایی مقاوم هستند را به راحتی از بین می برد. بر موم سرشار از ویتامین ها ، املاح ، اسیدهای آلی و ریبوفلاوین ها که فعال کننده ویتامین C هستند و از اکسید شدن LDL جلوگیری میکنند میباشد.

نحوه ارسال محصولات

همراهان گرامی عسل لاویچ سلام؛

به اطلاع می رساند ارسال به شهرستان فقط با هماهنگی تلفنی انجام می پذیرد.

لطفا پس از واریز وجه در صفحه پرداخت و ارسال اطلاعات واریز، جهت هماهنگی ارسال با شماره ۰۹۱۲۲۱۷۱۲۱۸ آقای فرخی تماس حاصل نمایید.

ارسال در تهران نیز توسط پیک و با هماهنگی مشتری گرامی خواهد بود.

This will close in 30 seconds