عسل زرین کوه

450,000 تومان

شیشه 900 گرمی

دسته: برچسب:

توضیحات

عسل طبیعی گنو محصولی از شهد گیاهان کوهستان منطقه الموت دارای خواص گوناگونی از جمله تقویت دستگاه گوارش و معده و روده است.

زرین‌کوه با بلندای ۳۸۵۲ متر بلندترین قلهٔ خط‌الرأس زرین‌کوه از رشته‌کوه‌های فیروزکوه است و در جنوب دریاچه‌های تار و هویر در دهستان ابرشیوه شهرستان دماوند جای گرفته‌است. گستردگی این رشته از شهر دماوند تا پل دلیچای است. بستر رودخانه‌های تار و دلیچای در راستای این رشته‌کوه گسترده شده‌اند و مهد تولید عسل ارگانیک در ایران میباشد.

عسل یک مایع خوراکی شیرین و غلیظ است که توسط زنبور عسل از شهد گل ها تولید می شود. زنبورها شهد گل ها را جمع آوری می کنند و آن را با آنزیم های بزاق خود مخلوط می کنند تا به عسل تبدیل شود. سپس عسل را در کندوهای موم ذخیره می کنند. انواع مختلفی از عسل وجود دارد که هر کدام طعم و خواص منحصر به فرد خود را دارند. طعم و خواص عسل به نوع گل هایی که زنبورها از شهد آنها تغذیه می کنند بستگی دارد. عسل زرین کوه یکی از انواع محبوب و مورد توجه افرادی است که در زمینه عسل تخصص و تبحر زیادی دارند.

توضیحات تکمیلی

وزن 900 گرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عسل زرین کوه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نحوه ارسال محصولات

همراهان گرامی عسل لاویچ سلام؛

به اطلاع می رساند ارسال به شهرستان فقط با هماهنگی تلفنی انجام می پذیرد.

لطفا پس از واریز وجه در صفحه پرداخت و ارسال اطلاعات واریز، جهت هماهنگی ارسال با شماره ۰۹۱۲۲۱۷۱۲۱۸ آقای فرخی تماس حاصل نمایید.

ارسال در تهران نیز توسط پیک و با هماهنگی مشتری گرامی خواهد بود.

This will close in 30 seconds