عسل طبیعی رسوب شده

400,000 تومان

شیشه 380 گرمی

 

دسته: برچسب:

توضیحات

عسل طبیعی رسوب شده دارای خواص گوناگونی از جمله تقویت دستگاه گوارش است. رس بستن یا شکرک زدن عسل طبیعی یک فرآیند طبیعی است که در طول زمان اتفاق می‌افتد. این اتفاق به دلیل غلظت بالای قند در عسل، به خصوص گلوکز، رخ می‌دهد. گلوکز در دمای پایین‌تر به صورت بلورهای ریز در می‌آید و باعث می‌شود عسل سفت و متبلور شود. برخی از گل‌ها شهدی با گلوکز بیشتر تولید می‌کنند که احتمال رس بستن عسل را افزایش می‌دهد همچنین عسل با رطوبت کم، بیشتر در معرض رس بستن قرار دارد. بر خلاف باور عموم رسوب شدن نشانه شناسایی عسل ارگانیک یا غیر ارگانیک نیست و چه بسا بهترین عسل ارگانیک نیز رسوب ببندد در واقع، عسل‌های طبیعی و ارگانیک به دلیل عدم وجود افزودنی‌ها، بیشتر در معرض رس بستن قرار دارند. عسل‌های کهنه‌تر با شرایط ذکر شده در بالا بیشتر احتمال دارد که رس ببندند. 

نحوه حل کردن عسل طبیعی رسوب شده

  • گرمای ملایم: عسل را در ظرف دربسته به حمام آب گرم منتقل کنید و به آرامی آن را گرم کنید تا بلورهای شکر حل شوند. از گرم کردن مستقیم عسل خودداری کنید زیرا ممکن است خواص آن را از بین ببرد.
  • مایکروفر: عسل را به مدت کوتاه در مایکروفر گرم کنید تا بلورهای شکر حل شوند. مراقب باشید که عسل بیش از حد گرم نشود زیرا ممکن است طعم آن تغییر کند.

 

 

 

توضیحات تکمیلی

وزن 380 گرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عسل طبیعی رسوب شده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نحوه ارسال محصولات

همراهان گرامی عسل لاویچ سلام؛

به اطلاع می رساند ارسال به شهرستان فقط با هماهنگی تلفنی انجام می پذیرد.

لطفا پس از واریز وجه در صفحه پرداخت و ارسال اطلاعات واریز، جهت هماهنگی ارسال با شماره ۰۹۱۲۲۱۷۱۲۱۸ آقای فرخی تماس حاصل نمایید.

ارسال در تهران نیز توسط پیک و با هماهنگی مشتری گرامی خواهد بود.

This will close in 30 seconds